Selasa, 1 Oktober 2013

BH NOR




Nama Syarikat :
BH NOR Kerepek

Alamat :
 BH NOR Enterprise
   No. 7156B Jalan Sg. Udang, 
   Taman Sri Terendak, 
  76300 Sg. Udang, Melaka.

Emel :
 bhnor.kerepek@gmail.com

Contact :
 Badrul (019-3211974)
Norhaya (013-3501974)
  Nurul (014-2518185)

FB :
 www.facebook.com/BHNORkerepek

Cogan Kata :
 Pasti Menepati Citarasa Anda


Tarikh Ditubuhkan : 
OKT 2010

Jenis Perniagaan :
 Pemborong

Waktu Beroperasi : 
9.00am-5.00pm (Isnin-Sabtu)
Tutup pada hari Ahad



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Asal-usul BHNOR

BH NOR Enterprise merupakan pemborong kerepek no.1 di Melaka.  Mula beroperasi secara kecil-kecilan sejak Oktober 2010, BH NOR Enterprise kini sudah berada 3 tahun dalam industri. Pada 26 Jun 2013, BH NOR Enterprise akhirnya berjaya membuka kadainya yang tersendiri yang terletak di Sungai Udang, Melaka. Meskipun masih baru dalam industry, BH NOR Enterprise sudah mendapat sambutan yang hangat.

BH NOR Enterprise menawarkan pelbagai macam jenis kerepek seperti Kerepek Bawang, Kerepek Ubi Pedas, Kerepek Ubi Pedas  Kering, Kentang Kari, Keropok Dal, Rempeyek, Kerepek Pisang Tanduk, Popcorn.  Antara kerepek yang paling laris dan mendapat permintaan ramai adalah Kerepek Ubi Pedas Basah, Kerepek Jejari Ubi, Kerepek Bawang and Kerepek Ubi BBQ. Harga bagi produk yang dijual d BH NOR Enterprise juga sangat berpatutan kerana  ia dijual dengan harga kilang. Semua produk keluaran BH NOR Enterprise juga dibuat sendiri secara tradisional.

Selain itu, BH NOR Enterprise bersedia menerima tempahan untuk pelbagai jenis majlis, sebagai contoh, majlis perkahwinan, majlis hari jadi, majlis korporat dan lain-lain mengikut citarasa dan permintaan pelanggan. Tempahan boleh dilakukan melalui online atau dengan terus berhubung dengan pemilik BH NOR Enterprise, En.Badrul Nor.

Pada masa yang akan datang peneraju BH NOR Enterprise bercita-cita untuk memperluas perniagaannya ke seluruh Malaysia dan seterusnya ke serata dunia. Perancangan terdekat peneraju BH NOR Enterprise adalah untuk menjual produknya di cawangan PETRONAS sekitar Melaka.

0 ulasan:

Catat Ulasan